COVID-19 Pomożemy Online
Zasady korzystania z plików cookie
Pliki cookie są niezbędne podczas optymalizacji Twojej strony. Pomagają nam kontrolować statystyki użytkowników i przechowywać informacje pozwalające korzystać m.in. z porównywarki pojazdów. Ciasteczka nie przechowują jakichkolwiek danych umożliwiających identyfikację użytkownika. Możesz dowiedzieć się więcej o plikach cookie na naszej Strona Polityka Prywatności

2019 Ford Ranger

201 230 zł

Cena Netto

Automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
Diesel
KM
1996 CCM
3

Dane pojazdu

Ford Ranger

201 230 zł

Cena Netto

W przypadku pytań prosimy o kontakt:

Marcin Bieda. Tel. (32) 349-49-25. Tel. kom. 606-836-274.

Arkadiusz Płócienniczak. Tel. (32) 349-49-37. Tel. kom. 532-202-209.

Paweł Proksa. Tel. (32) 349-49-24. Tel. kom. 532-202-204.

Realizacja zamówienia: jesień 2019 r. OSTATNIE SZTUKI!! Oferta dotyczy konkretnego, wyprodukowanego w lipcu 2019 r. samochodu (prawdziwy nr VIN podany w ogłoszeniu!).

Pełna gwarancja producenta, nowy model na europejskim rynku, specjalna limitowana wersja RAPTOR. Silnik 2.0 213KM Bi-Turbo, automatyczna skrzynia biegów.

Nowy Ford Ranger Raptor – najbardziej wytrzymała i najmocniejsza wersja najlepiej sprzedającego się w Europie pickupa, wkracza do Europy, a pierwsze dostawy spodziewane są w połowie roku.

Opracowany przez Ford Performance dla prawdziwych entuzjastów samochodów terenowych, pierwszy w historii Ranger Raptor, napędzany będzie wersją Bi-turbo 2-litrowego silnika wysokoprężnego EcoBlue, dysponującego mocą 213 KM i momentem obrotowym 500 Nm. Pojazd otrzyma nową, 10-stopniową automatyczną skrzynię biegów.

Majestatycznemu wyglądowi, który uzyskano dzięki niesamowitym rozmiarom i ekstremalnej stylizacji Rangera, towarzyszy unikalne podwozie Ford Performance, zoptymalizowane pod kątem wysokiej prędkości jazdy po bezdrożach i zdolności do jazdy w dowolnym terenie.

Podwozie Rangera Raptora zbudowano tak, by wytrzymało ekstremalne przygody w terenie. Wyjątkowa, niezwykle mocna rama korzysta z wysokowytrzymałej stali niskostopowej, by przetrwać obciążenia przenoszone w czasie wyścigów terenowych.

Wywodzące się z rajdów terenowych zawieszenie Raptora zostało specjalnie zaprojektowane, by poradzić sobie przy dużej prędkości z przerażającym przeciętnego kierowcę terenem. Szerszy, w porównaniu z Rangerem XL, aż o 150 mm rozstaw kół i o 51 mm wyższy prześwit, pozwalają utrzymać pełną kontrolę, a nawet komfort jazdy.

Amortyzatory Fox z tłumieniem zależnym od położenia zapewniają wyższe siły tłumiące w ekstremalnych warunkach, gwarantując niezrównane możliwości jazdy w terenie oraz niższe siły tłumienia w bardziej umiarkowanych warunkach, co zapewnia płynniejszą jazdę drogową. Skok przedniego amortyzatora zwiększono o 32 procent, tylnego o 18 procent.

Wysokowydajne amortyzatory o średnicy 2,5 cala (63,5 mm) są obsługiwane przez aluminiowe ramiona sterujące, z wystającymi wieżami amortyzującymi z przodu. W specjalnie zaprojektowanym, nowym zawieszeniu tylnym z kolumnami coilover i drążkami Watta uzyskano ruch pionowy tylnej osi w górę i w dół przy bardzo niewielkich przemieszczeniach bocznych.

Hamulce przedniej osi wyposażono w dwutłoczkowe zaciski, o średnicach tłoczków zwiększonych do 51 mm, o ponad 20% w porównaniu ze standardowym Rangerem oraz w wentylowane tarcze o wymiarach 332 mm na 32 mm. Skuteczność hamulców tylnej osi zwiększono dzięki zaciskom 54 mm i wentylowanym tarczom o wymiarach 332 mm na 24 mm.

Terenowe opony BF Goodrich 285/70 R17 zostały opracowane specjalnie dla modelu Ranger Raptor. Opony mierzące 838 mm średnicy i 285 mm szerokości posiadają wytrzymałe ścianki boczne, które pozwalają na pewne poruszanie się na najbardziej nieprzyjaznym bezdrożu, a agresywny terenowy wzór bieżnika zapewnia „żelazną” przyczepność w warunkach nawierzchni mokrych, błotnych, piaskowych i śniegowych.

Wyjątkowa konstrukcja podwozia idzie w parze z off-roadową geometrią i zestrojeniem zawieszenia, które zapewnia prześwit do 283 mm i głębokość brodzenia 850 mm. Kąt najazdu 32,5 stopnia oraz kąty rampowy i zejścia 24 stopnie zapewniają imponujące możliwości w najtrudniejszym terenie.

Ranger Raptor otrzymał ponadto bardzo solidną ochronę podwozia, która pozwala mu nie bać się przeszkód terenowych. Nowa płyta osłonowa wykonana jest z wysokowytrzymałej stali o grubości 2,3 mm – o 60 procent grubszej niż tego rodzaju płyty – i jest dodatkiem do standardowej osłony silnika Rangera i osłon dolnych reduktora.

Szczegóły pojazdu

Ford Ranger

201 230 zł

Cena Netto

Marka Ford
Model Ranger
Skrzynia biegów Automatyczna hydrauliczna (klasyczna)
Pojemność silnika 1996 CCM
Moc silnika 213 KM
Rodzaj nadwozia SUV
Kolor Szary
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Paliwo Diesel
Rodzaj napędu 4x4 (dołączany ręcznie)
Typ pojazdu Osobowe
Numer 6059317844
Lakier metaliczny Tak

Wyposażenie

Ford Ranger

201 230 zł

Cena Netto

inne
ABS
Centralny zamek
Elektryczne szyby przednie
Elektrycznie ustawiane lusterka
Immobilizer
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Radio fabryczne
Wspomaganie kierownicy
inne
Alufelgi
ASR (kontrola trakcji)
Bluetooth
Elektrochromatyczne lusterko wsteczne
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Gniazdo USB
Kamera cofania
Klimatyzacja automatyczna
Klimatyzacja dwustrefowa
inne
Kurtyny powietrzne
Podgrzewana przednia szyba
Podgrzewane przednie siedzenia
Poduszki boczne przednie
Światła LED
Światła Xenonowe
Tempomat
Wielofunkcyjna kierownica

Nowe samochody

Godziny otwarcia

Pon-Pt: 09:00 do 18:00

Sob: 09:00 do 14:00

Numer telefonu
(32) 349 49 49


Rafał Malik
Kierownik ds. Sprzedaży Samochodów Osobowych
Paweł Proksa
Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Osobowych
Arkadiusz Płócienniczak
Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Dostawczych